Finväder ute <3

Misstänker att huvudvärken och tröttheten hör ihop... Järnbrist är ju vanligt under graviditet så ja kanske är det det. Ska höra mig för. Är ju bara ta ett stick i fingret så får man veta. :)

Annars var igår en väldigt fin kväll! Tack för det <3

Hoppas på ikväll blir lika mysig...:)

Tänkte bara säga att jag kommer att byta lösenord snart så ni som vill fortsätta läsa får hojta till! :)

Vilket finväder det är idag ute... Vill så mycket gå ut. Men vet inte hur ryggen tar det. Blir nog att vara inne mestadels, men samtidigt får jag inte vara stilla för mycket heller. Svårt att balansera rätt det där... För just nu känns en sjukskrivning inte allt för långt borta och det vill jag ju förstås helst inte. Så ska försöka tänka och göra rätt så det kanske inte behöver bli värre iaf! Fast när jag jobbar så blir det en hel del tyngre grejer och jag kan ju inte jämt byta bort det... Det blir helt klart värre när jag jobbar dock. :/ Jag vill verkligen jobba till maj ut... Åtminstone april ut... Men pallar inte kroppen det så gör den ju inte det. Men då blir man ju rädd för försäkringskassan också. Ajja, jag ska inte ta ut det i förskott, det kanske går över detta! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men så knepigt?

Skriver du rätt (Jennie Öhlund) ?

Postat av: Jennie

Men så galet..Jag hittar inte dig heller :(

2012-02-12 @ 12:13:36
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback