Underbar Kåbdalis "utflykt"






Har ju inte berättat om den underbara Kåbbandagen i  lördags! Perfekt väder! Åh vad härligt det var! Jag har aldrig haft så mycket träningsvärk i vaderna någon gång! Vet inte om jag ska skylla på att jag är otränad eller om det bara var för länge sedan jag åkte, eller om det var att vi åkte i mycket puder (vilket jag är dålig på så jag får ju ta i mer). Insåg att mina skidglasögon är kassa, så nu har jag beställt ett par riktigt ordentliga så jag har (förhoppningsvis) till Åre. Förhoppningsvis säger jag för jag har beställt från Ebay (England) så vet inte riktigt om de hinner fram eller ej! Fick verkligen försmak för Åre. Och i lördags gick det hur bra som helst för ryggen! Och att jag faktiskt fixade och åka fast det var lite snövallar å så (OCH ändå tyckte det var hur KUL som helst) gör inte saken sämre! (Om vi ska åka i Kåbban nå mer, eller om någon som läser ska dit, gillar ni pistade backar så är det söndagar som gäller kan jag meddela). Vi brukar ju alltid åka lördagar, men de pistar fredagar och lördagkväll, vilket gör att har det snöat så är det det snövallar under lördagen, och har det inte snöat så är det sönderåkt :P



Iaf, det var ett härligt dygn! Underbart väder, underbar slalomåkning och underbart sällskap! <3 På kvällen gick vi ut och åt godmiddag hela gänget. Jag och H testade båda på att äta and! Det var helt okej men inget vi suktar efter direkt. :P Sedan blev det lite häng i Henkes kompis husvagn där det var fest. Men vi rymdes knappt så vi fortsatte till vår stuga istället så vi kunde höra varandra. ;) Mycket, mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback