Skottdagen


Kanske man skulle ta och fria idag då? Bara för att. ;)

Har jobbat hela veckan, det börjar kännas nu. :) Efter jobbet idag så åkte jag och hälsade på Malin L som jag jobbat med lite på källbo/backen. Fick för första gången träffa hennes dotter Maja. :) Hur söt som helst! Klart man börjar längta ännu mer. Men vår bebis får minsann se till att inte titta ut än på ett väldigt bra tag. ;) Vi sa att det får inte gå lika länge till nästa gång vi ses! Kul att jag ändå lärt känna så många fina vänner genom jobbet! :) Vissa träffar jag inte alls ofta, men det känns så himla naturligt och som igår när vi väl träffas. Precis som det ska vara. Inga konstigheter, och vi kan prata om det mesta! Jag är så tacksam för alla mina fina vänner! <3

Har just ätit tacos här i min ensamhet. Försöka få lite sällskap i form av min bror, men han hade inte tid att komma just nu. Kanske han kommer förbi senare ikväll. Men jag ska lägga mig urtidigt och se en massa på playkanalerna av en massa jag missat. Som t.ex. Gladiatorerna. Var ju för tusan en pitebo med! Det måste man ju se!

Om jag ska nämna vikteamet igen... Hon verkar inte vara sur på mig längre, men jag är fan sur! haha Nejdå, det börjar väl lägga sig nu men tycker fortfarande hon bemötte mig så fel och jag skulle vilja ha en ursäkt. Men det är bara att lägga det bakom mig och gå vidare. En på jobbet var faktiskt på fackmöte förra veckan och jag fick veta en del rättigheter som jag som vikarie har. Och hon hade ingen rätt att låta så mot mig och jag hade inte "skyldighet" att ställa upp och jobba den dagen. Hade jobbat heltid den veckan redan plus att det bara var fyra timmar. Jag kan kräva 8 timmar för att inte tacka nej! Iaf, jag verkar ju få fortsätta jobba och jag har sagt till henne att jag KAN jobba alla helger som kommer fram till att vi åker till Åre. Så vi får väl se. Verkar bli ledig till helgen om ingen blir sjuk. Toppen när det ska vara kanonväder! Får se vad vi hittar på. Har lite alternativ men ingenting spikat. :)

Puss å hej leverpastej!


Längtar som tusan till Åre nu! :D Sååå kul!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, typ "super mario","mario kart" såklart ;), "Trauma center under the knife", alla "cooking mama", "brain academy" "giana sisters" osv! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback