Barnvagnsdjungeln

Ja nu är jag fast i den där omtalade barnvagnsdjungeln! Vi pratade om igår att vi borde ta tag i att köpa NÅNTING så inte alla utgifter kommer på en gång... Vi börjar med barnvagnen. Vi kommer att köpa den begagnat vilket gör det lite svårare då allt måste klaffa in! Hade kunnat ha en igår, men den var i Örebro och jag var inte snabb nog att få tag i Carro för att höra om hon kunde köpa den åt mig och ta med den upp hit någon gång. :P Så när jag väl fick tag i henne så var den förstås såld. Men oj så fin den var!

Jag vet på ett UNGEFÄR vad vi vill ha, jag har två modeller (olika märken faktiskt) på förslagslistan. Men jag tycker att det ska vara ett bra pris då man köper den just begagnat. Jag kan förstå de som köper vagnarna nya av den anledningen. Fast det är så stor prisskillnad så jag skulle faktiskt aldrig ens tänka tanken att köpa en ny då man kan få så sjukt fina begagnat! Jag lägger hellre mindre pengar om jag kan! Så finns det mer till annat. ;) Så vi får väl se vart vi hamnar i slutändan! Är det någon som har något tips? :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Klokt beslut köp inte barnvagn med tre hjul. dom har inte fått bra i testerna.

2012-02-27 @ 19:51:54
Postat av: Anonym

Otur, men ni hinner säkert hitta någon bra begagnat innan det är dags. Ska hålla utkik ;)

2012-02-28 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback