En vanlig decemberdag hemma hos oss

 
(Julkaoset i bakgrunden då vi julstädade) haha
 
 
Mycket uppdatering nu minsann! (Bilderna är från i helgen inte idag) Igår kväll hade vi verkligen adventsmys. Vi var först hos Anna & Jesper och hade adventmys och åt lussebulle och pepparkaka & drack julmust! Mys! Väl hemma och då Melissa somnat så bastade vi (stående, både torsdagar och söndagar) haha. Sedan såg vi julkalendern på svtplay och så hade jag förberett glögg, julmust & pepparkakor! :) + pepparkaksdeg. haha :) <3 Myyys! Älskar julen! Tänkte ta några bilder på hur julfint vi fått det. Men det får bli någon annan dag om jag kommer ihåg. :)

Idag har vi haft Åsa & Molly här på besök. Så trevligt så! Imorgon ska vi på en egen mammaträff. Det är samma grupp som BVC gruppen men vi har gjort en "egen" grupp på facebook och bestämt date imorgon på familjens hus. Mycket spännande! :) Dock har Melissa fått för sig att sova ofta och bara en halvtimme åt gången på dagarna nu... Så får väl se vad hon är på för humör imorgon... ;)
 
Missade solsidan igår då vi var i bastun då så det ska jag se strax. Har gjort mig en kopp med "julte" och ska njuta lite av lugnet och sedan tror jag att jag går å lägger mig. Har lagt Melissa i "storsängen" så vi ska mysa inatt! ;) (Tänkte se om hon sover lugnare då hon känner närhet till mig) Har dock testat det förr och tycker inte det har hjälpt. 


Älskade busunge! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Goungen man skulle kunna pussa genom datorn puss puss .

2012-12-09 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback