Mycket att tänka på

Alltså, jag funderar om jag skulle ta och byta bloggportal helt faktiskt... Blogg.se verkar ju aldrig styra upp en app till android. Hur svårt kan det vara då de redan har en till iphone? Sedan kan jag ju för tusan inte ens byta lösenord nu. Det fungerar aldrig. Enda anledningen att jag inte gjort det redan är för att jag vill kunna flytta med mig alla inläggen från denna blogg.
 
Det har varit mycket på gång senaste tiden så bloggen har inte känts som prio ett så att säga. ;) Men det kommer bli bättre (tror jag). Det har varit mycket att smälta. Det var väldigt omtumlande på sjukhuset i och med "problemem" vi stött på där. Det är ju inget senarie man föreställer sig innan att det ska komma in fyra pers på rummet och säga "nu tar vi med ert barn till 56:an". Så det har varit mycket omtumlande känslomässigt. Som jag har gråtit där alltså! Men det är ju förståeligt. Nu är vi hemma sedan ett tag tillbaka och jag börjar smälta allt sakta men säkert. Jag njuter av tiden vi har tillsammans alla tre nu och vill aldrig att tiden ska gå. Det är så underbart att vara hemma alla tre tillsammans hela dagarna. <3
 
Sedan är det massa pappersarbete vi måste styra upp. Massa tjorv med försäkringskassan, vård av barn istället för föräldradagar så länge vi har varit inskriven på iva. För Henke var det inga frågetecken som skulle ha jobbat. Men jag fattar inte hur jag ska fylla i då jag inte skulle ha jobbat dessa dagar det handlar om...Så måste ringa dit och höra. Och så måste vi fylla i även föräldradagarna också... Och försäkring till Melissa. Det finns ju en djungel att välja bland! Men vi tror vi bestämt vilken vi vill ha! Och så måste vi gå förbi familjens hus för faderskapsintyg så vi på papper faktiskt har gemensam vårdnad. Och säkert nåt mer som jag har glömt eller inte har koll på. :P
Om jag bara skulle få till lösenordet så skulle det bli ännu fler bilder... Men vi mår bra och njuter tillsammans hela dagarna. <3
 
Melissa verkar dock ha lite problem med magen. Som hon vrider och har sig på nätterna. Och vill inte riktigt somna på kvällen. Men när hon väl har somnat så sover hon som vanligt utan problem igenom hela natten. (Men har ändå vridit och gnytt med jämna mellanrum, som att hon har magknip). Så idag har vi kört med miniformdroppar och hoppas det blir bättre ikväll. Men det verkar dock som att hon tänker vara vaken ett tag till. ;) Hon ligger i babygymet och tittar på sig själv i spegeln som finns där. ;)
 
                                                                  En riktig pussmun har jag! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det är verkligen mycket att tänka på, men hon är väldigt söt. Var sugen att hälsa på men tänkte att det var onödigt nu när jag dragit på mig en ordentlig förkylning. Men det var skönt att läsa att ni har det bra.

2012-08-20 @ 00:17:32
Postat av: mamma

Mormor kommer snart längtar massor.Melissa är så söt.Ni passar som föräldrar ni gör det så bra.Hoppas att dropparna hjälper inte lätt att veta vad barnet vill när hon är så liten.

2012-08-21 @ 14:47:56
Postat av: anna

Sötan!

2012-08-21 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback