Fyra generationer

Nu har jag hittat hur man kan flytta bloggen till wordpress. (Men jag förstår mig inte på den sidan). MEN, eftersom blogg.se har en ny plattform (tydligen), så fungerar inte det att flytta just nu... Störande. Annars hade jag nog gjort det och bett om en genomgång av någon som kan wordpress. ;P Typiskt. Bloggvärlden är verkligen inte på min sida!
 
Iaf, igår fick lillan träffa gammelfarfar för första gången. Det blev ett kul möte. Vi fotade också några bilder på att vi är fyra generationer nu. :) Vi har ju varit det när jag var liten också. Men nu är det en ny generation. Gammelfarfar var mäkta stolt kan jag säga. :)

När vi ändå var på byn så passade jag på att köpa en crosstrainer som var till salu där. Inte för att jag "får" träna än, men när kroppen är redo så är jag redo. haha
 
Idag vid tre så ska vi på vårt andra bvc besök. Jag tycker det syns hon har växt, så en cm sedan förra veckan tror jag då minst det är. :)

Här kommer en bild från när vi var på bb och sedan de sista är när vi är hemma. :)
 
 
 

                                          Den här bilden ska jag förstora! Mina älsklingar! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina bilder.Jo Farfar var stolt.

2012-08-25 @ 06:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback