Skitväder!

Suck... Vilket skitväder! Vi skulle ju som många redan vet ha varit på väg till Umeå nu men det blir inte i detta väder! Känns för riskabelt med tanke på att många kör med sommardäck, och att hamna bakom en sådan och kanske inte ens kunna köra om... Nä, då får det bli nästa helg jag är ledig, får dock se när det blir. Borde få ett schema nästa vecka...

Håller annars på för fullt att kolla grejer till min walk-in-closet. :) Men det är inte lätt, jag vet inte vad jag vill ha! Jag ser det framför mig hur det ungefär ser ut när det är klart. Men kan typ inte beskriva det. Tur Henke är så händig och smart och faktiskt ungefär fattar ändå hur jag vill ha det!



Förra året (tror det var ganska runt detta datum såg det ut så här på baksidan av vår gård... Suck. Vill ha VÅR NUUU, helst igår)

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med dig om att det är skit väder ute,hoppas att det blir sol till veckan så snön tinar.Tur att Henke är duktig på att bygga.

2012-04-21 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback