Påskhelgen 2012

Ja, jag har blivit lite dålig på att uppdatera tror jag. Men tänkte att nu ska jag skriva något till er trogna som ändå tittar in fast det är glest mellan inläggen. (Jag s k a bli bättre, jag lovar). Har bara varit så otroligt mycket nu på senaste. Längtar tills efter nästa måndag då det börjar lugna ner sig något.

Påskhelgen har flugit förbi i en rasande fart och vi hade det hur underbart som helst! Först invigde vi ledigheten med middag + en liten fest hos Jim & Sara. Mycket trevligt och god mat! Sedan körde vi (jag) till stugan så vi var framme vid tolv på natten. Då hade mamma eldat lillstugan varm så det var bara att krypa ner till kojs. :) Sedan har vi haft underbara dagar och kvällar i stugan. Vi har mest varit ute. Jag körde lite skoter också. Med Emil och Henrik! <3 Emil satt framför mig och H bakom. De njöt båda två! Jag frågade Emil om han var less efter några rundor där på isen, eller om han ville åka mer. Han ville förstås åka mer! haha Sedan var jag lekledare i form av att jag gjorde en skattkarta för påskäggen och gjorde värsta ledtrådarna med ställen de fick söka på först. :) Jag fick klart godkänt av Emma. :) Och så var vi i Kåbban å lärde Emma åka slalom. (Henrik gjorde det, vi andra = jag, Emil & Petter, satt på ett liggunderlag och njöt av solen istället och fotade dem) :)



Första liftturen. :)


Alla sätt att lära sig åka är bra utom de dåliga. :)


Tredje åket gick det finemang! Hon lärde sig grymt snabbt! Och så söt! "Jag och Henke kraschade där längst ner, såg ni det? Jag fick hans skida i knät, det gjorde ont, men jag bara skrattade, för slalom är sååå kul". :) Hon längtar redan till nästa år kan jag ju säga. :)

Kommentarer
Postat av: sara

såg härligt ut. Trevligt att ni tog er tid att komma skärtorsdag det var mycket trevligt att ha er på besök.

2012-04-10 @ 22:11:28
Postat av: Karin

Så kul! Vad himla stor hon blivit Emma :)

Postat av: mamma

Tack fören trevlig helg.Fina bilder från kåbban.Jag tror att Emma blev frälst i att åka med Henke.

2012-04-12 @ 17:42:16
Postat av: emma

låter som en mysig helg!

Håller med Karin, shit Emma känns supergammal nu ju, minns tusan när hon föddes=) Börjar vara ett tag sen!

2012-04-12 @ 20:55:59
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack för din gulliga kommentar! :)

<3

2012-04-12 @ 23:33:42
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback