Knät!



Fan vad skumt att inläggen bara försvinner. Gjorde det igen!

Skrev att jag läste i gamla inlägg här i bloggen om knät. Fan rent ut sagt vad jag fick kämpa i nästan tio år för att få hjälp och att någon skulle tro mig och ta mig på allvar. Sjukt! Borde ha anmält det egentligen...

Det måste ju ha varit benbiten och broskskadan som var problemet hela tiden. För jag har ju ALLTID haft problem mer eller mindre sedan jag gick i sexan... Och nu, efter operationen har jag i princip inga känningar eller problem. Visst att jag är svagare i vänster knä sen operationen och knät är fortfarande nån cm mindre (av muskler) men hallå. Jag har inte ont! Jag kan springa om jag känner för det. Spännande hur det kommer kännas att åka slalom i år när jag fått lite mer muskler i knät än förra året! Enda problemet jag har kvar är värk när jag ansträngt det för mycket, men det kan jag ta! Oj så skönt att äntligen slippa allt jäkla helvete som det var det med knäskadan då... Och så otroligt skönt att slippa ha så ont jag hade då och så mycket problem som uppstod jämt då... Jag är glad att jag fick hjälp till slut och att jag inte har några problem mer än lite värk då å då :) Och att jag inte kan stå på det då jag inte har någon känsel på ena sidan ;)


Kommentarer
Postat av: karin

Så skönt att du äntligen slipper knäproblem!!

Teet köpte jag på Tehörnan i stan, köpte ditt där också :) dit måste vi när ni kommer :D

Postat av: anna

Ja jättebra att inte ha problem med knät längre!!

2011-10-18 @ 10:44:33
Postat av: Carro

Kom bara på, kolla med patientskaenämnden om du kan få något därifrån. Man kan få ärifrån om et anses att våren gjort något fel. Sen tycker jag du ska kolla med den försäkringen som skolan hade. Den borde du ju kunna ha fått något från.

KRam!

2011-10-24 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback