Höstmys på hög nivå


En bild på Anna från förra året när vi var i Uppsala. :) Anna, vi måste ju fota snart igen ihop! Var längesen nu ju :)

Igår hade jag en väldigt mysig kväll. Först var Anna här och vi invigde Tassimos chai-latte. Helt okej, men föredrar nog ändå min egna variant av det. Ska bli kul att testa hotellets chai-latte i Indien (som vi totalt missade att de hade). Sedan drack vi mitt nya mumsiga (vanliga) te och knaprade på pepparkakor och såg Bridesmaides tillsammans. Först var den inte så jättekul men sedan blev den bara roligare och roligare, det blev många skratt! Så tack för den fina kvällen vännen! <3

Sedan har vi svärmor här i några nätter. Och igår så drack vi (hon cappuchino och jag choklad) (från tassimo såklart) ;) och pratade om allt och ingenting. Det var mysigt också!

Nu ska jag äta lunch och sedan är det snart dags att hämta Emil från dagis och köra mot bion! Jag, Emil och Anna ska nämligen se Nalle Puh! ÅH <3 Emma ville inte följa för "vet du, jag tror Nalle Puh är mer för de mindre barnen". Haha Emma då... Vad gör det jag och Anna till? ;)

Imorgon blir det en delad tur (inte så kul), och vi inser att våra halloween kläder kommer inte hinna komma :( Så vi får nog köra på barnens hus och Lekia imorgon eller lördag och panik hitta nånting! :( ajja, då har vi iaf kläderna inför nästa år klara! Så var beredda till nästa år! ;)

Avslutar med toksöt bild på lilla Mira. :)


Hon lade sig överallt och bara "sara ta kort här, sara ta kort" sen "fåse, fåse, fåse" :) sötungen! Har en toksöt bild som man bara börjar skratta av. Haha, kommer inte visa den här, men påminn mig när ni är här någon gång :) Hon lade sig i gräset och stoppade händerna mot kinden sådär lutad med armbågen i gräset och benen i kors! Toksöta unge <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag tror att Mira blir en mode foto modell till något stort när hon blir stor.Hoppas att Emil gillade Nalle puh.

2011-10-27 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback