Blandad kompott

Många bra biosar som går nu. Högst på priolistan står "One day" och nya "Svensson, Svensson" filmen. Någon som är sugen?

Har druckit vin och sett idol ikväll och spelat Wordfeud (och chattat) med Linnea. :) Haha Har knappt druckit ett glas men känner ändå av det! Som jag kommer sakna henne när hon flyttar tillbaka i Umeå igen. Tur det inte är längre bort, så kan jag hälsa på henne när jag hälsar på Karin och Erika. :)

Imorgon är "the big day" so to speak... Usch, vill inte bli äldre! Henke jobbar hela helgen... Bara för att jag tackat nej tre gånger till denna helg... Menmen, skönt vara ledig ändå! På morgonen kommer mamma, pappa, farfar, nicklas, sandra, Sune och Ulla hit. Ska bli trevligt. :) Sedan på kvällen kommer lite kompisar på fika och kanske lite spel. :) Mira är också här, hon ska sova över för första gången. Ska bli kul. :) Hon packade visst väskan redan i onsdags, så hon är redo! ;) Bara hon skulle få sova med Izzy. ;) haha :) 

Nästa helg åker vi till Umeå. Ska bli skoj det också! (Till Erika och Karin förstås) :) Får se hur mitt samvete säger då om jag måste säga nej till jobb då också... Men samtidigt... Jag ställer ju upp JÄMT när jag kan annars, och många gånger blir det tre helger på rad. Så varför inte vara ledig 5 helger på rad om jag så vill? Nu blir det ju inte ens fem utan tre. Som är vanligt för de heltidsanställda! Dock vill jag vara ledig den fjärde också, då det är halloween. Ska iaf jobba dag lördag så jag inte missar fest på kvällen. ;) Får väl se. Nu ska jag dricka upp den sista vinskvätten och sedan krypa ner under det redan uppvärmda täcket och sängen och krama mina gosingar. Izzy och Henrik förstås :) Izzy sover alltid med oss, himla mysigt! Och har aldrig hittils sovit ute på natten, utan hon kommer alltid in på kvällarna. Myskisse! Och mysHenke. Goooooos!

Just det ja, ikväll var vi över till grannarna och hälsade på en snabbis och kollade in deras hus. :) Det var kul! Härligt att vi fick sådana trevliga grannar åt det ena hållet så att vi kan umgås tillsammans. De har en söt liten Ebba också, som gillar Izzy. ;) Och en till liten knatte på väg. Vi fick se deras 3D ultraljud. Himlanch coolt! Såg ut som en liten alien. :) haha De ska ha ungefär samtidigt som kusin Malin och Petter. :) I februari. Ska bli mys att få mysa med bebisar i februari med andra ord. :)

Väldigt blandat inlägg det här. Förra året kom första snön i Piteå idag. Icket i år. Får se när den behagar dyka upp...Året innan, alltså 2009 kom den den 19:e. Vad tippar ni på?

Nej, vin och sängen nu då! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt att läsa din blogg.och grattis igen.Kul att Mira ska sova över.Hoppas att det blir en trevlig födelse dag med dina kompisar.

2011-10-15 @ 14:58:05
Postat av: Anonym

Hoppas du har en bra födelsedag med vännerna ikväll! Och att det går bra med Mira, hon verkade ju redo när hon kom;)

2011-10-15 @ 19:21:25
Postat av: Anonym

synd att du inte fick gå på premiären av one day som jag hade tänkt :(

2011-10-15 @ 19:24:12
Postat av: Linnea

Fina du, jag kommer sakna dig också! Du får hälsa på så ofta du vill :)

2011-10-16 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback