Goa inspiration

Ikväll kom finaste Linnea hit på lite spontanbesök. Vi drack kafffe/te och pratade och mös med tända ljus. Vardagslyx tycker jag vardagsmys är :) Mycket mys nu för tiden, det gillar jag! Igår var ju Sofie här. <3 Visade iaf Linnea bilder på vårt hotell i Goa och började längta ännu mer nu. 43 dagar kvar tror jag det är idag innan vi ligger där på stranden. ;) Tänkte jag ska visa er lite bilder som finns i arkivet här. :)











åååååh <3 Underbart det ska bli!

En på mitt jobb ska förresten till norra Goa hon också, i januari. Ska bli kul att höra sen vad hon tycker om allt :) Indien är ju inte för alla kan jag ju säga. Antingen gillar man det eller så gör man det inte. Men vi älskar det allihopa och tycker det är helt underbart med kulturen, maten, intrycken, alltihopa! Och kossorna på stränderna och överallt annars ;) Och det ska bli kul nu när vi är alla som har varit där förut och med svärmor som törs fara på egna utflykter (Henke är ganska feg på den biten) så jag ser framemot att se en massa som vi inte såg förra gången. :) Vi var ju på många utflykter, men alla var via apollo. Så nu blir det nog en hel del annat :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hotellet verkade ju vara hur mysigt som helst :) ni kommer ha en underbar resa, det är jag säker på! Jag är inte bara lite avis ;)

2011-11-04 @ 00:59:31
Postat av: Karin

Åh vad härligt! Fina bilder, jag älskar ju den med dig och hunden :) Indien står riktigt högt på min "att resa till-lista"!!

Postat av: Anna-Maria

Det kommer bli gryyyymt! Jag tjatar ihjäl Youcef varje dag om Indien så för honom är det som om han redan varit där, haha.. skaffade en nerräknar app förresten, 39 pluttiga dagar kvar.. ;D

2011-11-06 @ 23:52:40
URL: http://www.jaghjarta.blogspot.com
Postat av: mamma

Trevligt med gäster,och du tar så fina bilder.Hotellet ser jätte fint ut.

2011-11-07 @ 07:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback