Drömmer om sommaren

Ni tycker säkert jag är tjatig men nu är det MINDRE än tre veckor kvar till vi åker! Jisses vad tiden går snabbt. Ikväll när jag slutar jobbet ska jag dricka glögg med svärmor (om hon vill), och Henke om han har tid att ta en paus i byggandet;) och tända alla adventsgrejer! Hoppas det blir myyyys!

Jag fick världens sug av sommaren nu... För det känns inte alls kul med vinter när man inte ens kan åka slalom. (Fast kåbban har ju visst öppnat en backe men de rekomenderar inte turister att åka för den är så smal och dålig).  Så här kommer lite bilder från i somras med ögonblick som jag längtar tillbaka till!





SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina bilder,sommaren den var fin med många fina minnen.

2011-11-26 @ 11:20:55
Postat av: Karin

Härligt med sommar men sjuukt mysigt med jul!! Nu vill jag ha snö också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback