Bjuder lite på mig själv



Tänkte bjuda på mig själv lite. Några fula bilder på mig som ganska sliten, trött och lite efter skakningar av en magsjuka tror jag det var. (Var frisk, men ni vet sådär sliten som man blir efteråt)

Jag tänkte som så (efter att ha sett halva Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" -filmen alltså) att det inte är så vanligt att man bjuder på sig själv så som hon gör. Jag menar fula bilder lägger man ju inte upp gärna. Och det är inte så vanligt heller att få höra (även av vänner) om olika sidor som kan framhäva en negativt. Men Hey, det kan ju vara kul? Eller hur? ;) Så här kommer det några stycken som gör att jag längtar ÄNNU mer (om nu det är möjligt) efter slalom!


Snyggt va? ;)



Utanför stugan!
Vi körde dit från Kåbban en gång när vi var jag, henke och Balton för att han ville se hur det såg ut. :) Får visa mer bilder på hur det ser ut i våran stuga för er som inte sett den någon gång.. ;)

Kanske jag skriver ett annat inlägg någon gång om dåliga sidor jag vet jag har ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, jag vill gärna göra en beställning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback