60 års fest!



Ingen första snö än :( (eller kan man räkna att det faktiskt snöade liiiiiiite liiiite på morgonen idag? Fasiken, det kryper mer och mer i benen! Idag är det 60 års fest för svärfar. Blir kul och spännande! Åh vad jag önskar jag kunde visa bilder från mobilen i bloggen. (alltså lägga upp direkt på bloggen). Har faktiskt gjort två (!) andra bloggar som man kan göra så med... Men samtidigt har jag ju haft den här i så många år så jag vill inte lämna den... Samtidigt som att den finns ju alltid kvar... Och en annan sida av mig vill bara sluta blogga... Så jag vet inte hur jag kommer att göra! Kan ju alltid ha två, men nja... Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: anna

Blogga om du känner för det själv. Och på det sätt du själv känner är bäst, för dig. Det är mitt tips.

2011-11-19 @ 18:25:29
Postat av: Nicke

skaffa en telefon som denna blogg funkar på

2011-11-19 @ 22:23:25
Postat av: Karin

Inte sluta blogga :D men du ska ju såklart göra som du känner. Jag skulle själv tycka att det var överkurs med två stycken, men det är ju jag det :)

Postat av: Anna-Maria

Alltså, finns det ingen grej på blogg.se som heter "göra inlägg med mobiltelefon" eller nått? Jag har gör ju så att jag kopplat telefonen till bloggen med mail.. hm.. ska kolla min "test blogg.se" om det finns samma funktion som på blogspot..



Förresten, jag tror inte jag fick det om böckerna? :o var det när du ville ha dom kanske? :o

2011-11-20 @ 12:57:57
URL: http://www.jaghjarta.blogspot.com
Postat av: emma

blogga för din egen skull, inte för alla andra!

2011-11-20 @ 13:00:18
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: mamma

nä inte sluta,vad ska jag då läsa .till mitt morgonkaffe.Men du måste själv bestämma.

2011-11-20 @ 15:15:52
Postat av: Anna-Maria

Aha, då fick du nog inte min kommentar, haha ;) jag ska inte ta med dom två böckerna till indien utan dom två nya jag köpte. :) däremot kan jag skicka med elva minuter och veronika-boken med mamma när hon far till piteå imorgon :)



Jag tycker inte du ska bestämma om du ska sluta eller inte, ta bara en paus och låt bli att blogga. :) det är ju det braiga när du har lösenordskyddat, enkelt att säga "bloggpaus!" och sådär. :) men bestäm självklart det som känns bäst för dig! :)

2011-11-20 @ 16:58:32
URL: http://www.jaghjarta.blogspot.com
Postat av: Carro

Sålänge jag får följa dig någonstans så är det lugnt! :) Oavsett vart det är så följer jag dig! KRamar

2011-11-21 @ 07:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback