4 underbara år tillsammans




Visst är vi snygga haha :) Hoppas inte Henke dödar mig för att jag visar den här bilden, men han är ju såååå söt :) (och ung) ;) Det var 2008 om jag minns rätt :)

Hade tänkt leta upp första bilden som togs på jag och Henke som är från denna fest ;) På Ida (som jag var i Thailand med 2007 i mars) Men den är inte i samma mapp eftersom det inte var jag som tog bilden. Kollade på bilddagboken (dayviews), men den fanns inte där heller. :( Blev sugen på att använda bilddagboken igen nästan :)

4 år tillsammans idag. 4 underbara år. I med och motgång som det så fint heter. Tänk vad mycket vi tagit oss igenom tillsammans. Det visar att vi klarar allt! Det känns som att vi känt varandra hela livet faktiskt. Kommer nästan inte ihåg hur livet såg ut innan vi träffades. (Klart att jag gör, men det känns som att jag kände honom även innan vi träffats). Det är väl för att man känner varandra så väl och vet allt om varandra. Inga hemligheter och ärlig längs hela vägen. Ta hand om varandra och låta var och en ha sina intressen och vara på var sitt håll ibland. Det är nyttigt :) Sen är det ju inte helt fy och skam att man råkar dela några intressen också. Så som slalom och resor. (Nog för att jag är liiiiite mer för resor än H och det är väl därför jag åker iväg på resor utan han också ;) ). Nyttigt som sagt! Nu ska jag inte spåra ut men vill bara skriva att det har varit 4 helt fantastiska år! Tänk när man kan säga "jaaa... vi har minsann varit tillsammans i 44 år vi" ;) Då är vi få se... Jag är 68 och Henke 71;) haha

Vi har i alla fall haft en supermysig kväll med middag ute och bio (nyaste Twilight). Nu är det bara att krypa ner i sängen snart så man orkar upp å jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ni var unga båda två,mycket söta tycker jag.

2011-11-18 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback