Sååå irriterande!



Suck... Jag har inte berättat det här men efter min diskussion med akassan sist, kommer ni ihåg det? Efter det har jag iaf fått 2 brev där det står de saknar något. Kan de inte säga ALLT de behöver på en gång!? Så jävla irriterande! Behövde bara få ut det... Och jag lovar att allt besvär kommer vara i onödan, kommer säkert ändå inte ha rätt till en enda krona i slutändan... Jag menar, jag har bara försökt få rätt till ersättning sedan typ 9 februari...

Och, ni som vill beställa ljus... Kommer att skicka in en när alla fått lön denna månad, så vill ni beställa kika in här:
http://www.partylite.se/sv-se/Pages/Company/catalog.aspx 

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, hatar då man får brev därifrån, eller tillbaka brev som man skickat. De måste ju se till att man gör rätt från början , så att man får pengarna i tid!

Postat av: anna

Känner igen det där.. så jälva less. Hoppas dock du får pengar!

2011-05-09 @ 20:13:31
Postat av: tjofftjoff

Gu vad jobbigt! Jag fick ju igång a-kassan någon period innan vi for till Thailand typ,(folk bara tjatade och tjatade på att jag borde söka ersättning) men fick inte ut en enda krona.. detta för att jag jobbade för mycket.. om man jobbade över ett visst antal timmar (inte alls många vad jag minns) per vecka så fick man inga pengar!! :P

2011-05-09 @ 21:15:05
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: anna

Haha, så tröttsamt! som mamma alltid säger; välkommen till verkligheten

2011-05-10 @ 07:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback