Önskar mig lite egentid med den jag älskar

Usch, igår började jag läsa en massa bloggar av personer som har/haft cancer varav några av dem till och med dött. Blev helt deppad så jag var tvungen stänga ned alla fönster!

Åh vad jag längtar till helgen. Då får jag äntligen vara lite ledig, bara ledig och inte göra nånting speciellt. :) Visst har jag haft kvällarna lediga i veckan men då har det alltid varit nånting annat att göra... Jag längtar efter att bara få hänga med Henrik. <3 Vilket jag planerat vi ska göra fredagkväll och lördag dag. :) (Han vet inte om det dock) ;P Han har varit så duktig och lagt klart golvet i hallen på kvällarna i veckan så vi har knappt hunnit ses känns det som. Han har gjort det och jag har donat på med annat i huset/på gården! Så nu tycker jag vi förtjänar att få lite egentid tillsammans. <3


Min fina Sassis <3


Vi två uppe på Eiffeltornet!

Nu ska jag börja med middagen och sedan bär det av mot byn för att gratta Emma som fyller hela 24 år GAMMAL! ;) GRATTIS på din dag! Usch vad tiden går. Det var ju nyss vi fyllde 21 och tyckte vi var nog gamla då? Stanna tiden tack! (Bara så ni vet, jag kommer aldrig att bli 24 år) ;) Jag fyller 21 i oktober!


Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild av dig och Sassa.Ni är så fina.

2011-05-26 @ 07:24:03
Postat av: anna

Skönt o va ledig helgen igen, hoppas du får det supermys och massa egentid med ditt hjärta! Sen behöver man inte förtjäna egentid :)



Du och jag Sara, vi blir aldrig äldre, vi blir bara yngre och yngre med åren, visst ;)



Fina bilder på er. Hoppas vi ses snart, kram!

2011-05-26 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback