Maj, maj månad...



Det blev en superhärlig liten tjejfest igår :) Anna kom (såklart), Linnea och hennes kompis Carro kom förbi en stund, Sara och henne syrra Jenny med en kompis också :) Mycket trevligt, blev prat in på småtimmarna, vid halv tre låg jag i sängen :) Riktigt trevligt och lagom!

Nu skiner solen... Henke har åkt iväg med grabbarna och ska till Luleå. Jag tänkte kolla om blommorna har något intresse av att bli fotograferade. hahaha! tänkte också kolla om Anna sett några blåsippor/vitsippor att fota nere vid henne :)

Och oj vad jag irriterar mig på när jag har stående bilder, jag vill ju ha bilden i mitten men jag hatar när texten också blir såhär i mitten. Nåja, det kanske går bättre för er än för mig att gilla det :P Ointressant inlägg kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback