29 maj 2011


Enda blombilden från Paris. FAKTISKT! haha illa eller hur? Nej, det var faktiskt ganska skönt att inte fota hela, hela tiden. Man behöver lite semester från det också ibland tycker jag. Om inte annat för att bli en bättre fotograf. (Läste det i en fototidning faktiskt) ;)

Snacka om effektiv helg för oss. Fredag bio (pirates), tyckte den var sådär... Blev utelåst också efter jobbet så jag tog mig inte in så gick och hälsade på Malin och barnen! Lördag kom mamma hit och så åkte vi alla tre till Storheden. Jag fick mig ett par skor av älskling (dock var det inte på storheden men ändå), och så köpte vi blommor och bark och en grästrimmer. Så nu är vi redo för sommaren. ;) Sedan planterade jag blommor i lite krukor och älskling fixade klart med golvet i hallen! Sedan kom Henkes familj hit (-Katarina), vi fikade och surrade en del. :) Sedan såg vi Narnia, den nyaste filmen. Jag hade aldrig sett någon Narnia film eller serien... Henke undrar var jag höll hus när jag var liten? Läste jag inte Narnia? Nej, inte vad jag kan minnas... Eller gjorde jag det, mamma?

Sedan gick jag och lade mig för att läsa i sängen medan Henke var uppe vid datorn. Jag somnade och han kröp ner under täcket vid fyra tiden han! :p haha

Idag då... Då har jag slängt lite blomlådor och sådant och rensa ut mitt miniväxthus... Putsat alla fönster förutom det i gästrummet... Det kan dröja ett tag till för det är inte så skitigt och inte så viktigt tycker jag! Vi har också varit och slängt sopor och monterat upp rullgardiner i sovrummet (så nu har vi mörkt, Sassa) ;) Eller jag, Henke gjorde faktiskt det. ;p Vad har vi mer gjort? Känns som vi varit igång hela tiden... Jo grillat kyckling till middag har också hunnits med, även bakat bullar!! Och nu ska jag tappa upp ett bad och bara vara... Sedan krypa upp i soffan med en kopp te och se lite serie. :)

Imorgon blir det efterlängtat återseende av Anna. :) Ska bli kul för det känns som det var jättelänge sedan vi var med varandra. Det var det väl säkert inte, men det känns så. Nu när jag blivit van vid att ha henne nära jämt. ;)

Puuuuss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback