Vill till åre!



Alltså åh vad jag vill till Åre nu! Verkar vara sjukt stort det där stället och alldeles, alldeles underbart! Har till och med kollat upp priser för fyra pers till åre! Och det var billigare än jag trodde, men frågan är hur dyrt det blir att ta sig dit ;) Det är ju knappast värt att åka tåg dit för då tar det dubbelt så länge och är ändå inte ett billigt alternativ. Så borde vara billigare att köra om man kör egen bil och inte hyr. ;) Åh vad jag vill! Har kollat på vecka 14 om någon är sugen, en weekend. :) Åh vad jag önskar jag var där nu! Men jag är jätteglad för Henkes skull att han är där och har det helt underbart kul! :) Själv ska jag traska iväg i blåsten mot jobbet snart! Har aldrig varit med om att jobba en sådan här udda tid, (11:30 - 16) Skönt med sovmorgon var det iaf efter min dåliga natts sömn förra natten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har varit i Åre under sommaren och de är ett helt underbart ställe =) Men stort är de inte till ytan om jag säger så men själva backen och de är ju stort =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback