Utvilad för en gångs skull



Någon var helt slut igår efter en helvetes vecka kanske man kan säga. Inte för att det var så mkt mer jobb än vanligt men med tanke på omständigheterna så... Såg "Eat, pray, love" igår med min andre hälft, ganska bra men längre än jag trodde! Kvart över åtta slog mina två små blå igen locket, klockan nio vaknade jag och fick med den så kallade andre hälften till sängen och vi somnade! Och vaknad av hans telefon som ringde kl sju! Helt utvilade, så skönt! Nu taggar jag inför 30 års fest för kusin Malin! Mamma ska komma också lite senare idag så nu ska jag göra slag i saken och ta tag i denna dag och allt som ska göras. :) Kom just på att jag måste ta ett foto på mig å kusin, för jag har fasen inget foto på hon & jag sen vi var små knattar, och då snackar vi max 10 bast :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback