Nu går vi mot vår!



Så här skönt var det länge sedan jag kände det var att bara få vänd bort ett blad i almanackan. Kalla, trista, tråkiga januari OCH februari är härmed förbi och jag välkomnar den kommande våren mer än hjärtligt. :)

Det har ju varit (för er som missat det) någa riktigt härliga dagar, men + grader och takdropp och solens klara sken som värmt kinderna)! Hur underbart som helst!

I helgen jobbar jag delade turer både lördag och söndag, inte särskilt uppmuntrande nej! Av fyra helger har jag jobbat tre av dem och det värsta är att vikanskaffningen inte ens påpekat att de vet om att det är så! Det är ju fasiken ganska sjukt hur mycket skit man får ta som vikarie, man förväntas ställa upp JÄMT! Är riktigt less. Har börjat kolla på arbetsförmedlingen sida efter fasta jobb faktiskt, även om det inte innebär att jag får jobba med det jag vill jobba med... Tråkigt men sant! Önskar bara att Piteå kommun kan bestämma sig för vad det är för regler som gäller så vi alla vet hur det kommer se ut i framtiden. Det är ju inte så motiverande att jobba när man inte vet vad man får för belöningen i slutändan (om man ens får någon)

Nej, nu ska jag traska in till stan och möta upp Anna vid polisen! ;)

Puss & hej!



Kommentarer
Postat av: anna

Tråkigt att de inte tar hand om er som tillfär så mycket i jobbet. De kan ju som sagt mista er eftersom som du säger tittar efter annat. KRAM och tack för idag!

2011-03-04 @ 14:26:16
Postat av: Emelie

Förlåt att jag inte har hört av mig, jag vill gärna ses! Jag har dock haft magsjuka och mått ganska dåligt nu hela veckan :/

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback