Soligt idag också!




Eftersom några efterfrågade recension på "Hur många lingon finns det i världen", så kommer det en snabb här... ALLA borde se den, speciellt de som tror sig inte vilja se den, för det är de som BEHÖVER se den. Kul, lärorik och bra! Man fick många skratt och även några tårar! Man lär sig verkligen någonting av den. SÅ SE DEN!

Nu ska jag borsta tänderna och ta tag i den här dagen också. Blir nog att sitta ute och läsa idag också! Och så ska jag söka jobb! Imorgon blir det byn om jag är ledig då också. Torsdag kväll blir det att se hockey på plats i Luleå mest troligt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en mysig dag! :) jag ska också se hockey på torsdag, med pappa och Tommy. spännande! :)

2011-03-29 @ 11:03:29
Postat av: Anonym

Mycket sevärd film!

2011-03-30 @ 08:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback