Jag har ingen rubrik



Nu har jag gjort det sista provet på morgonen! Jag hoppas jag får godkänt för man hade 6 timmar på sig och jag var klar efter 2! Men som sagt så spelar det ingen roll så länge jag bara får godkänt på den. :) Nu ska jag bara få tillbaka papper från chefen som ska ha skrivit på att jag kan vissa saker genom att jag jobbat så jag inte behöver gå praktik. Och hoppas att min udda lärare godkänner allt! I varje mail har hon skrivit något i stil med "kom ihåg att jag kan inte rätta snabbare bara för att du jobbar snabbare". Så nu när jag skickade in provet skrev jag IGEN "...och jag är fullt medveten om att du inte kan jobba snabbare bara för att jag gör det men jag gör det som sagt bara för min egen skull för att veta att jag är klar med det jag ska göra". Suck... Nåja, snart slipper jag henne! ;)

Imorse när jag skjutsade iväg <3 till jobbet (han jobbar borta i veckan), så var det sååå fint, 8 plusgrader och solen sken! Men sedan mulnade det snabbt på så nu är det grått och trist! Men jag tänkte försöka ta mig ut på en promenad ändå!

Ps. Snart är det april! ;) Längtar såå till jag får ett schema att gå efter! Sedan återstår det att se om jag får jobba 80% eller 100, jag vill bara jobba 80 men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback