Förstört pengar!


Längtar tills det finns lite mer vårtecken att fota. Detta var i början av maj förra året! Även bilden i förra inlgäget var från samma tillfälle!

Gissa vad jag har köpt idag? LÄNGDSKIDOR! Så imorgon på mina timmr ska vi till Sikfors och åka! :D Idag var vi och skulle gå fårön runt, men vi fick vända för det båste ikalla vindar!

Igår hade jag en jättemysig dag som började med sovmorgon och sedan gick jag in till stan för att möta upp Anna där jag följde henne för att göra ett pass (och insåg att Henkes måste förnyas om vi ska åka på någon sista minuten i vår), sedan åt vi lunch på stan och pratade en massa, gick förbi Ica och handlade fika som vi åt hos
Anna & Jesper. Vi höll på att glömma det för vi pratade så mycket :) Jättemysig dag! Tack för det fina vän! <3

Såklart glömde jag kameran när vi var ute på isen, hade velat ta massa kort där! Till veckan får jag nog mina nya grejer jag ska testa. Jag som hade lyckats spara pengar den här månaden, tji fick jag! Det rök på skidor och kameragrejer! Men nu ska det sparas varenda krona fram till en eventuell utlandsresa (sista minuten isf). Som tur var blev jag inte lika ruinerad som tänkt eftersom min finaste karl sponsrade mig med en slant till skidpaketet. :D Han är bara för snäll! <3

Så nu ska jag snart och jobba igen, men slutar tidigt, redan kl 20. :) Då ska jag hem och slappa och evetuellt spela wow med älsklingen! Haha, gissa vilken level jag är på nu? ;)

Kan någon hjälpa mig med bloggen förresten? Som ni ser så har jag försökt vidga den lite, men headern blev ju då för liten! Och mitt photoshop har slutat funka och har inte fått det att funka än! Jag vill att den ska vara så bred som möjligt så jag ska kunna lägga upp så stora bilder som möjligt... :) Sara, kan du möjligtvis? Eller kan du Anna? Eller någon annan? ;)



Kommentarer
Postat av: Henke

Går alltid att lämna in en blankett för ansökan om sponsor på mitt kontor.

2011-03-05 @ 20:40:10
Postat av: Sara

jag ska komma ihåg det, jag lämnar in en med jämna mellanrum så det inte blir så långt mellan gångerna ;)

2011-03-05 @ 20:58:38
Postat av: maud

Ta det lugnt med att åka skidor.Tur att du har en snäll kille.Någon hjälp med bloggen får du inte av mig.Du vet varför Hi Hi.

2011-03-09 @ 06:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback