Min fina, långa ledighet

Man, eller i alla fall jag, önskar mig ofta mer tid så jag hinner vara med alla jag tycker så mycket om. Men under min långa ledighet nu så har jag ändå hunnit med en del. Har gjort lite kollage, annars blir det så mycket bilder. Och så tänkte jag skriva mindre, för bilderna berättar sin del tycker jag. :) Men har förstås gjort annat än bilderna visar också. Så som 30års fest (glömde kameran), bio ikväll med Anna, Jepser, Malin och Patrik (och jag å henke förstås), ikeabesök och lite annat smått å gott!





Hos Henkes mamma!



Har en och en halv ledig dag kvar nu och jag ska försöka njuta! Kommer väl mer uppdatering senare, har blivit lite dålig på det men!

Jag vill också bara säga att jag är så glad för så mycket ikväll. För att jag får vara med den jag älskar, för alla mina fina jobbarkompisar, jag har de bästa! <3 För alla mina fina vänner! Jag råkar nämligen ha de bästa vännerna också. ;)

Sedan vill jag också skriva, för jag vet inte om jag sagt det ordentligt, att jag är så himla, himla glad att Anna har flyttat hit. Vi måste göra mer spontana grejer tycker jag! Nu när vi äntligen bor så nära varandra. Och jag är så glad att du är min vän. Vet du, under bion ikväll, typ i åtminstone 10 minuter så tänkte jag på dig och hur glad jag är för att du är här och att du är min vän och att vi är här tillsammans. Ibland tycker jag inte att jag förtjänar dig! Jag hoppas du känner att jag alltid är här för dig. Jag vet att vi har gått igenom en hel del tillsammans på gott och ont och jag lovar att jag finns alltid kvar, finns alltid här oavsett vad. Oavsett alla möjliga missförstånd som kan bli längs vägen, så vill jag alltid ditt bästa och vill aldrig förlora dig, för du är en sådan superfin vän ska du veta! Och om jag gör något dumt eller korkat (som jag vet jag kan göra även om det inte är min mening) så vet jag att du vet att då får du se till att jag vaknar upp! ;) Iaf, ska inte spåra ut här utan ville bara tillägna Anna lite extra ikväll. ;) Jag hoppas du uppskattar det. Jag älskar dig vännen! <3 Under tiden jag var sjuk så märkte jag verkligen vilka som var mina riktiga vänner, och under all denna tid, så fanns Anna vid min sida hela, hela tiden, fast hon bodde så långt bort. (Nu har ju många andra vänner också funnits vid min sida, och jag har inte glömt er eller tycker att ni har gjort något mindre, så ingen blir ledsen) ;) Utan Carro hade jag inte fått hjälp att ta mig ur skiten och utan Karin och Erika hade jag tappat alla mina vänner i princip. Och Stina som alltid har lyssnat och gett mig kramar! Ni förstår inte hur mycket ni har hjälpt mig och hur mycket ni har betytt (och betyder).  Och mamma som ringde varje dag (fast jag tyckte hon var tjatig), men det var/är av kärlek!  Och Sassa som tror hon inte har gjort så mycket, men det har hon också! Flydde från allt när det var som jobbigast och var med henne i Sthlm och fick lite positiv energi! :) Och min fina kusin, Frida som har kommit hit så fort det har varit nånting! Guld ! <3 Jag har ju bara de bästa alltså! Sedan har jag ju lärt känna några nya fina vänner som också var med under en tid när jag hade det svårt och jag är så jävla glad att de finns kvar idag och inte sprang iväg av rädsla! Ja, nu ska jag inte spåra ut här men tack alla fina vänner för att ni är ni! Älskar er!

Men jag måste säga att det är så fascinerande att ödet kan "styra". Alltså tänk att jag och Anna hade lika gärna aldrig kunnat träffats om det inte var för ödet! Tänk om jag aldrig åkt till skansen den där sommaren? Som sagt, älskar er alla! <3 Var inte meningen att bli så här sentimental, hade ju inte tänkt skriva så mycket. haha


Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina bilder du har tagit och kollaget nytt sätt att sätta korten mycket bra .Och tack för din fina varma ord,både till mig och andra.

2011-07-18 @ 07:48:20
Postat av: Erika

Du är en väldigt bra vän Sara! :)

2011-07-18 @ 23:49:55
Postat av: Sara

Du e go du =)

Postat av: Linnea

Jag hoppas ni hade det trevligt på vikariefesten, vet inte om du såg mitt sms men du råkade iaf ringa upp mig men allt jag hörde var att ni surrade om att flyga ;) när jag såg bilderna förstod jag varför, haha :)



Jag är jätteglad att vi har lärt känna varandra! Tänk om vi inte hamnat på samma arbetsplats, då hade det nog aldrig hänt!

2011-07-19 @ 08:31:59
Postat av: anna

Håller med din mor <3

2011-07-19 @ 14:36:36
Postat av: Karin

Fina Sara!

Jo Stewen mådde oförskämt bra i söndags! Och jo vi måste ses snart. Jo visst har alla såna där sockerskålar, tycker dom är jättefina :) och kakfatet gillade jag mycket! Det är kul med loppis :) Hur mår du själv efter allt festande? haha :D

2011-07-19 @ 14:51:20
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: emma

jättefint skrivet! Varma ord och mkt kärlek

2011-07-19 @ 17:37:15
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback