Lite shopaholic finns det nog i oss alla ;)


Tärnaby förra året! (henkes bild, sitter på hans dator nu när han är borta för han har lånat min)


Vet ni vad jag har köpt? Jag har klickat hem (i måndags tror jag det var) ett par VARMA (hoppas jag) vantar, som matchar min skidjacka! :) Och nu har jag klickat hem en handvärmare att ha i vanten (ifall att det är sådär extrakallt när jag ska åka slalom, eller bara att ha beredd ifall jag blir frusen om fingrarna) Den fungerar hur många gånger som helst och man aktiverar den genom att massera den lätt. Sedan värmer den en timma, och för att återanvända den kokar man upp den i tio min eller vad det nu var (till den är flytande igen) och så ska det stelna och så kan man använda den så hur många gånger som helst (eller till plasten har gått sönder). Har ju även bestämt mig för att införskaffa värmeslingor i mina slalomsulor! No more frozen girl, liksom! Visst, det kostar en slant men det ska jag unna mig när vi ändå åker så pass mycket och gillar det så mycket som jag gör. En kunde inte förstå mig när jag berättade det på jobbet, hur man kan lägga ut så mkt pengar på något man bara använder på vintern. Glömde jag kunde svara att vadå, vinterjackor då? :P Haha, måste säga det till henne imorgon ;) Men som sagt, som jag förklarade för henne, så lever jag för vintern och alla har olika intressen och detta råkar vara mitt på vintern och då vill jag också satsa på ordentliga grejer och inget halvdant! Och det är verkligen så mycket tråkigare att behöva vara jättefrusen när man åker, då är det ju inte lika kul! :) Och hey, en på mitt jobb ska också till Kåbban på söndag (som det ser ut att bli till helgen för då ska det inte vara lika kallt som lördag). Superkul det också! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej =P Jag har försökt lära mig men de blir alltid fel med dom här jävla koderna, dom borde faktiskt hitta på nånting enklare så alla kan fixa sin egen design.

Postat av: Linnea

Förresten, klart att du ska satsa på ditt intresse! ;)



Jag kände att det kan ju knappast bli värre om jag säger något åt henne. Till veckan jobbar jag inte nån dag vad jag vet! Jag tycker verkligen att vi ska träffas så jag kommer gärna förbi. :)

2011-01-12 @ 21:43:19
URL: http://linneali.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja jag förstår dig att du fryser, Du släktar ju på din mor.Finns annars att köpa det jag brukar ha dom sulorna håller i tre timmar.

2011-01-13 @ 06:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback