Härlig dag!



Jag måste säga att jag hade en grymt härlig lördag :D Tack alla! Slalom, unerbart sällskap, galna skogsturer, besök hos gammal barndomskompis, finmiddag och tjejsnack, lite snabbvisit på en fest (nykter och chaffis) och lite surr med mamma. :) Tack alla! Speciellt tack till Erika och Tommy för den mycket goda middagen. :) Helgen gick dock på tok för fort (som vanligt), men nästa helg ser jag ut att vara långledig. (fre-sön), men numera vet jag ju aldrig hur jag jobbar säkert!

Idag har inte helle varit en sådan pjåkig dag. Henrik har lyckats helt by himself att sätta upp fototapeten i trappen! Är han inte bäst, så säg! Nu måste vi bara måla räcket så det ser snyggt ut så kan jag ju lägga ut bilder. Jag tycker inte om att lägga ut när det bara är halvklart. Nog för att det alltid är det eftersom vi alltid har projekt på G. Men, ja ni fattar nog. :)




Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för i lördags! :D Det får vi göra om någon gång. Vad kul att du gillade maten! :) Kramar

2011-01-30 @ 20:47:26
Postat av: mamma

Ni är duktiga,det blev jätte snyggt med fototapeten.

2011-01-31 @ 06:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback