Efter många funderationer har jag inte blivit ett dugg klokare


Henke för någonm dag sedan! Är det fler som vill vara modeller så säg till! Jag gillar att fota porträtt nämligen!


Jag har skrivit många inlägg här men alla har bara blivit utkast. Jag vet inte vad jag kan skriva...

Jag älskar att skriva och bara låta orden flöda ur fingrarna på mig. Haha det där lät lite kul, men det är lite grann så. Jag tänker inte speciellt mycket när jag skriver utan orden bara hamnar där ändå! Jag ska försöka få tillbaka min inspiration till att skriva!

Som ni många vet är det mycket som hänt i mitt liv den senaste tiden, många orosmoment. Men mitt hopp är att ödet ändå för nånting bra ut av det här. Det måste det! Jag hoppas att ödet är min vän. ;)

En sten har ändå lättat från mitt hjärta idag. <3 Det känns tusen gånger lättare nu att bege mig mot Frida för att sedan åka till Pentryt för att avtacka en kär kollega som har gått i pension. Jag går med ett leende på läpparna redan nu!

Vilket hoppigt inlägg, men jag är i alla fall tillbaka till många storas glädje (hoppas jag) ;)






Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att läsa din blogg igen.

2011-01-27 @ 05:39:52
Postat av: Emelie

Ja äntligen tillbaka!

2011-01-27 @ 09:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback