Utmaning

Jag har blivit utmanad av världens bästa Karin!
Borde kanske göra en särskild kategori för sådant här eller vad tror ni? ;)

♥ Hur länge har du bloggat?
Sedan september 2005 faktiskt! Vet att jag tog borta en hel del inlägg från början, men tror det kan stämma på ett ungefär! Då var det faktiskt inte så "inne" med att blogga, jag hade inte många läsare alls! :P

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jag säger som Karin, alldeles för många! :p Över 30!

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Dagboksbloggar! Nästan alla är nog det.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det tror och hoppas jag!

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Nej, det har jag faktiskt inte. Jag har förut velat och även varit privat, men jag insåg att det var inte bra av olika anledningar. Så nu försöker jag hitta den där lagoma gränsen som innebär att jag inte är för tråkig men inte för privat! Jag skulle önska jag kunde säga som Karin, att jag hade en gräns som inte tänjs! Men jag hoppas och tror att jag har den nu! :) Som Karin säger, personlig men inte privat! Det strävar jag efter numera!

♥ I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Inte alls faktiskt. Eller visst vore det tråkigt att blogga utan att någon alls läser det, och visst är det kul att få kommentarer som respons på det man skriver. Men jag gör det mest för min egen skull och för mina kompisar som inte bor så nära mig, så de vet vad jag pysslar med om dagarna. ;)

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Nej, men finns några få jag skulle vilja träffa ändå :) Har ju dock träffat några via lunar ;) Som Sassa, och kanske Anna man kan säga också? Fast det var ju via att vi träffats på skansen först men sen via lunar. ;) jaja, intresseklubben antecknar!

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Det tror jag faktiskt.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Hm, jag vet inte. Jag har en nackdel som jag inte vill skriva här med risk för att bli för privat. ;)

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Jag säger som Karin även här, jag törs nog säga att jag vet att jag kommer göra det! :) Kan ju inte sluta nu när jag snart bloggat i 7 år även om jag haft några få och små bloggpauser emellan åt!!

Sådär ja! Då ska jag utmana några också då. Och kan ju inte utmana samma som Karin, så jag utmanar Anna, Emelie och mamma (om du törs) ;)



Nu ska jag lägga mig i sängen och se desperate! haha I'm addicted! Men sen tänkte jag faktiskt försöka vara seriös och läsa i kursboken lite! Tänkte göra provet nästa vecka om jag bara får veta hur jag jobbar då så jag kan boka fast en tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då fick jag något att fördriva tiden med alltså! Jäklars vilka småtjejer det var på den bilden!

2011-02-16 @ 21:44:22
Postat av: Emelie

vilken emelie menade du? Jag? ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback