Har inte så mycket att säga just nu

Jag har inte så mycket att säga. Jag vet inte vad jag ska skriva eller om jag ska skriva... Jag funderar ganska mycket och jag får nöja mig med det och att prata med de mina så att säga.

Vad har hänt sedan sist? Åkte på magsjuka/matförgiftning (oklart vilket) fredagnatt så jag inte kunde följa med till jokkmokksmarknaden! Det är ju inte sant, det är ALLTID någonting varje år när det valkas marknad... Var dock pigg igen efter att jag fått sova i bilen på väg hem från stugan så ja, det gick iaf snabbt över!

Izzy är numera steriliserad och mycket lugnare (tack och lov) ;) Sover nästan jämt och myser och gullar. Dock har hon tratt vilket hon inte var särskilt förstjust i först och så gå det inte så bra att tvätta sig om man är katt med en stor tratt på skallen! Men snart kan vi ta bort den :) Skulle lägga in en bild på henne men har ingen i datorn eller ens i kameran, alla är från mobilen och den orkar jag inte koppla in!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får undvika att köpa på det stället nästa gång.Du vet väl att du kan ringa om du vill.Jag hör av mig när jag kommer från jobbet.

2011-02-08 @ 06:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback