21 februari 2011


Är hon inte världens sötaste när hon sover iaf? ;) Skulle nog nästan Frida tycka också :p

Tänk, snart är februari OCKSÅ förbi! Tyckte det var nyss jag skrev att det var skönt att få lämna januari bakom oss. :P

Haha, lördag kväll/natt började jag laga chili con carne till våra gäster och söndagmorgon efter fem timmars sömn blev det nybaka scones med te och ost! Blev dock inte lika lyckade som chilin! Förövrigt så var lördagkvällen väldigt annorlunda men kul!

Idag skulle jag vara duktig och ÄNTLIGEN ta mig till simhallen. Jag körde dit, irrade runt och letade någon ledig plats att ställa bilen på! (Som för övrigt är sjukt irriterande att ett sådant "populärt" träningsställe ska ha så sjukt lite parkeringsplatser) Sedan går jag in och (som tur är) kollar in genom fönstrena för att se att det BARA är träningsfolk som får simma (de som tävlar alltså). Så det var bara att bita i det sura äpplet och köra hem igen! Ibland är det bara inte meningen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack igen för i lördags :)

Smakade dock aldrig från chili con carnen! :o Haha!



KRAM

Postat av: mamma

ja hon är fin din kisse.och du har otur med badhuset.

2011-02-21 @ 21:25:23
Postat av: anna

Vilken otur du har!

2011-02-22 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback