Första februari


Oj vad tiden går! Nu är årets tyngsta månad förbi! Januari, tråkig, seg och kall! Känns bra att februari började så här fint också! Till helgen är det den årliga jokkmokksmarknaden! (Mamma, hur många år har jag varit med på den)? Brukar tycka att februari är ganska tråkig också men ändå inte som januari, nu går vi mot våren!

Vilken härlig morgon! Jag känner mig bara så lycklig och glad idag. :D Vaknade halv tio (först vid halvåtta men insåg hur skönt det var att jag fick somna om), åt frukost, gick en promenad i solen och fotade lite. Det är så himla fint ute, jag får verkligen vårkänslor! Sedan städade jag lite och tvättade, åt lunch och såg desperate housewives och nu ska jag alldeles strax bege mig mot jobbet! Jag brukar hata att ha "lång kväll" på jobbet men idag känns det inte alls så tokigt faktiskt!

Tänkte jag skriver här också om någon vill beställa ljus? Tänkte försöka få in en beställning senast 12 feb så vet nu :) Hör av er om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror att du har varit med på marknaden i 10 år,du har nog bara missat två.

2011-02-02 @ 06:35:34
Postat av: Emelie

Skönt att höra att någon annan också har känt så :)

Ja det ska bli jättekul! Vart ska vi vara?

Hos er eller? Mamma och pappa är ju hemma..(vi måste flytta snart!Är så less;P)



Saknar dig med!

KRAM

Postat av: Emelie

Ja!

Jag hade sagt det ;)

Vi borde gå ut på en promenad nån dag, det börjar ju bli så "varmt" ute nu :)



Kram!

2011-02-04 @ 09:00:19
URL: http://umbrellastormm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det kan vi! :)

Tack så mycket, och tack för materialet ! :)

Det var jättebra skrivet!

Kram!

2011-02-04 @ 11:36:24
URL: http://umbrellastormm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh men vad knäppt och tråkigt! Du får berätta mer ikväll :)

Det är väl inte sådär väldans kallt ute nu va?

Ja jag är SÅ sugen på att festa! Det var jättelängesen! Har inte druckit sen juldagen ju! ;P

Fick förresten till mail idag, det om när vi skulle komma osv...knäppt!

Kram

2011-02-07 @ 14:37:13
URL: http://umbrellastormm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback