ÄNTLIGEN en ny kameraväska

Jag har äntligen klickat hem en ny kameraväska! Det är verkligen på tiden! Beställde även lite andra grejer till kameran, ska bli kul att testa! Jag är ju inget proffs, men är alltid kul att testa och leka lite. Har även en hel del barn som vill bli porträttfotograferade (deras mammor förstås som vill det). Inte för att grejerna jag köpte ska användas till det, men jag kan ju testa! Det kanske blir coolt!

Snart är det en viss herre som fyller gammal... Har köpt två onödiga presenter, bara för att ha något ifall jag inte kommer på något bättre. Om någon har tips på förslag till presenter, skicka gärna en kommentar med det :)

Nu blir det middag!

Kommentarer
Postat av: maud

Bra att du unnade dig en ny väska. Vad önskar henke när han fyller år.

2011-03-01 @ 06:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback