Water for Elephants



Vilken underbar känsla att veta att jag är ledig på obestämd tid. haha Nä skämt å sido, men jag är ledig fram till lördag då vi åker till Turkiet och sedan ända till vi kommer hem, den 4:e sept. Sedan vet jag inte hur mycket jobb det blir men jag vet iaf att september är ganska säkrad. Sedan får jag se vart jag hamnar på jobbfronten. Har sett en film ikväll, "Whater for Elephants". Den var fin! Helt klart värd att se! Så ett tips till er alla! Och "Jag saknar dig" måste ni också alla se! Gud vad jag grät, hela filmen igenom!

Och så har jag klickat hem min kära, nya vän. Samsung Galaxy S II !! :D Skulle klicka hem lite tillbehör till den från Ebay också, men älsklingen hann somna. Känns konstigt att jag är ledig men inte han. ;) Då har jag förhoppningsvis något kul att hämta när jag kommer hem från Turkland! :) Något att se framemot med att komma hem från en skön semester också! På söndag ligger vi på beachen och dricker en pina colada eller två! Wonderful! Fy fasen vad jag är värd den här semestern alltså!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket och lägga mig i älskades varma och trygga famn. <3 Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback