Kräftskivan 2011

Jag måste ju bara skriva om den årliga kräftskivan som vi var på igår. Den är årlig, men det här är första året jag lyckats vara ledig när den har varit. I år var vi hos Emma och Nicklas! Tack till er för en trevlig fest. :) Den har ju varit planerad sen väldigt länge och det var väl därför alla kunde komma också, så jag vill ge Emma en eloge för att hon planerat allt så bra. De hade även hyrt en badtunna. Det var mys! Så tack till er igen! Jag hade bara mobilen och fotade lite med (typ tre bilder) så det blir ett bildlöst inlägg! ;) Vi äter ju inga kräftor men det var kul att vara delaktig i skivan ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv! Det var så kul att ni kunde komma detta år! och så roligt att vi var så många!!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback