Kärlek <3



Om det skulle finnas så många ord som beskriver hur mycket jag älskar dig så skulle det ändå aldrig finnas nog. Och skulle jag finna ord för hur mycket jag älskar dig så skulle jag antagligen inte älska dig nog mycket! För det går inte att finna ord som beskriver det! Jag älskar dig <3 Efter allt vi gått igenom tillsammans så vet jag att det alltid kommer vara vi. <3 Det var du som alltid fanns vid min sida när jag var sjuk, det var du som hjälpte mig att bli frisk, utan dig hade jag aldrig varit här där jag är idag. Du är så jäkla bra så du kan inte förstå det. Du är mitt hjärta, evig kärlek! <3


Kommentarer
Postat av: Nicklas

lillasyster ni båda är underbara

2011-08-12 @ 15:57:07
Postat av: Henrik

Älskar dig massor sötnos.

Du tog dig ur när du var sjuk, du är gode stark men inte fysiskt :-p

2011-08-13 @ 00:31:45
Postat av: mamma

Ni är så gulliga och rara med varandra.Man får tårar i ögonen,när man läser det du skriver. Men det är av glädje.

2011-08-15 @ 07:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback