Älvsbykväll


Visar den här bilden igen för mammas skull. Hon vill ha den på en canvas i köket. Synd bara att tomten har planerat annat i år men får se vad vi kan göra för att övertala honom. ;)

Har just kommit hem från en kväll i Älvsbyn. Henke fick sin klippning av Erika och vi hade turen att bli bjuden på middag också. Tacos, mycket gott! Tack för det vänner! (Tommy var också med). Sedan ett snabbt besök hos min mor (pappa jobbade över) och ett snabbt besök hos Henkes pappa för att kolla hur fint det lyste utanför hans hus (Henke har hjälpt han att fixa led runt huset). Mycket trevlig kväll!

Nu är det snart dags att krypa till kojs! Imorgon blir det att ta tag i lite saker jag tänkt göra innan resan. Renbädda, dammsuga och klippa gräset! Och epiliera benen... AJ! Jag försöker få Henke att gå med på att jag ska epiliera hans ben, bara en bit, så han får känna hur det känns men han vill inte av någon konstig anledning. ;) På torsdag blir det pysselkväll och fredag gör vi nog inte så mycket då vi åker lördag morgon! Ska bli så underbart skönt!

Förresten så har vi kommit på hur jag ska kunna få min walk in closet! :D Blir lite projekt och jag vet inte om jag giller alla delar av planen för att det ska kunna bli... Men kanske... kanske... Jag har en envis pojkvän, så det måste isf bli på hans sätt. ;) Men jag kanske kan smälta det som planen innebär. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får det trevligt i Turkland.

2011-08-24 @ 18:52:44
Postat av: Anna-Maria

Oooh, walk-in-closet, det vore inte helt dumt.. ;D

Hoppas ni får det supermys i Turkiet med sol och bad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback