Tidsinställt!

Tänkte jag ska göra ett tidsinställt inlägg. När ni läser detta har vi förhoppningsvis varit och sett Luleå vinna över Skellefteå ;) (Men jag tror Luleå kommer förlora dock). Detta var igår. Nu är vi förhoppningsvis på väg till Hemavan! Vi åkte direkt efter jag slutat jobbet och stod och bankade på Baltons dörr för att sedan hämta upp Mattias också! Vi fyra blev det som åker iväg. :) Hoppas vi kommer ha tur med vädret, men enligt yr ska det regna lite där. :( det hoppas vi inte stämmer! Här kommer bilder från Hemavan 2009! (Vi bodde i Tärnaby och åkte även till Hemavan) Så kommer det bli nu också men vi kommer mestadels vara i Hemavan då vi tyckte bättre om backarna där! Denna gång blir det vandrarhem (billigast så)!






På den här tiden hade jag just klippt lugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback