Snart frisk :)



Det blev en väldigt lång helg. Har varit hemma sedan i onsdags... Jag tänkte jag skulle vara pigg lördag iaf, men var däckad då jag vaknade då också! Idag var jag också det, men nu är det mycket bättre. Så imorgon är jag redo för att göra mycket saker! Har inget jobb vad jag vet om, (men skulle mer än gärna jobba om jag får erbjudande om det) men finns mycket jag skulle vilja göra om jag är ledig så :) Dock är jag inte frisk, men mycketmycket bättre :) Nu har dock Henrik blivit sjuk, han har feber. Han har inte alls samma symtom som jag haft...

Jag klättrar snart på väggarna för att jag har varit hemma alldeles för länge! Längtar riktigt efter att få jobba och att kunna göra vardagliga saker... Som att gå på stan och spana efter något grönt till älskling att ha på festen på lördag! Och en present till födelsedagsbarnet också. Bara det att kunna gå utanför dörren och faktiskt orka det! Jag testade det igår men då fick jag världens hostattack, så det blev att krypa ner under täcket och grogga i mig lite hostmedicin som jag har kvar sedan jag var på akuten för säkert snart två år sedan. 

Annars så har vi faktiskt försökt samarbeta och städa huset idag, H dammsög och jag knatade efter med skurkäppen! Har även hunnit plantera lite blommor och satt in i mitt mini-driv-växhus i källaren. Jag hoppas det tar sig. Hittils har en sort av fyra kommit upp!

På söndag blir det (trots allt) att se Carola i Luleå med mamma. Det ska bli kul! Hade inte alls tänkt gå efter strul och lite ointresse från min sida men då frågade jag mamma om hon ville så då beslutade vi att fara dit tillsammans. Kan bli kul ju! Och så vill jag att mamma ska få uppleva en riktig konsert :) Kul att göra nånting sådant tillsammans, det var längesedan! Då hoppas jag bara nu att konserten är bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback