Blir galen snart



Alltså nu behöver jag snabba förslag på huskurer. Min jävliga förkylning blir ju aldrig bättre, bara sämre?! :/ Orkar inte med att en hel till helg blir förstörd :( Snål som jag är så har jag ju varit på jobbet ändå igår och idag, men borde tänka om det fortfarande är i samma stadie eller sämre imorgon :/ Men är samtidigt så himla rastlös så vad ska jag annars göra på dagarna? Är nog hemskt på kvällarna av tristess. Har sovit bort en och en halv timme av den här iaf!

Nej nu ska jag se om jag kan lyckas ropa i Izzygumman och sedan se lite serie. Är klar med desperate så nu ska jag se det jag inte hunnit se av greys, igår såg jag OTH, så nu är jag ikapp! Om någon vill komma och chilla med en sjukling, säg till :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Testa echinagard, det ska visst funka. Annars brukar ju vilan vara den bästa medicinen, men det har man ju inte alltid tid med dessvärre. krya på dig! :)

2011-04-12 @ 19:10:07
Postat av: karin

Jag tror ju på C-vitamin jag ;) det är nog lite psykiskt.. jag brukar dricka det när jag har "känningar" haha men det bryter ju sällan ut.. jag gjorde en äckelkur i oktober 2009, haha.. sjukt jävla äckligt, men du som gillar vitlök kan ju testa ;) kanske funkar på dig? ;)



kolla här -
http://tjofftjoff.blogg.se/2009/october/ackelpackelkuren.html

2011-04-12 @ 23:34:09
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: mamma

Du ska tänka på din hälsa. Gud vad söt hon är din kisse,se du på barnfilmer och tänk inte på att du får dåligt samvete att inte jobba,Vila är det jag kan rekommendera och mentol näsprej brukar jag använda när jag är förkyld .

2011-04-14 @ 05:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback