Pappa 51 år och den glada nyheten :)




Kolla vad kul hon ser ut i farten :) Har värsta bildspelet på denna frekvens. haha Ni måste få se nästa bild också :)



Äh, visar väl alla när jag ändå är på g:)




Snyggingen våran :)


Ja, nu kan jag meddela att det jag var så glad för var att jag kommer få gå på fast schema i tre månader. Blir anställd månad för månad, ifall det kommer någon som lasar in som går före mig. Men fatta, SCHEMA! Underbart! INGA HELGER dessutom! Bara veckotid, heltid, så det blir långa dagar, men det är det värt. Ska försöka undvika så många kvällar som möjligt, för de tycker jag är jättejobbiga. Får ångest direkt jag vaknar när jag ska jobba kväll. Vet egentligen inte varför. En anledning är väl att vi har sjukt mkt på jobbet just på kvällarna, men det är nog inte allt. Men jag vet inte varför. För det går så bra när jag väl är igång, men det känns tungt under hela kvällen. Sedan när jag kommer hem känner jag en sådan enorm lättnad alltså!

Ikväll har vi grattat pappa på 51 års dagen. Han blev glad för presenterna. Fick vassa knivar (5st) plus en flanell skjorta av vi och N & S. Jonas och Jenny kom också dit, mycket trevligt.

Har fått igen kameran idag också :D Äntligen. Har fotat Izzy lite som snabbast bara. (Som ni ser här ovan). Glömde den när vi skulle till Ä-byn, och jag såg fleeeera fina vyer passera förbi. Inte bra. Men imorgon då jäklar, då ska Henke hjälpa mig först att flytta ut soffan från gillestugan (så jag kan förbereda med täckpapper så vi kan måla vitt där) och så flytta ut en hylla som vi ska ha i hallen som bänk. :) Sedan, mina vänner, då ska jag ut och fota!

Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och bara ligga och slappna av (kanske läsa) och hoppas Izzy vill göra mig sällskap i sängen och mysa <3 Fast risken är ganska stor hon vill busa för hon har väl sovit medan vi varit på byn. ;)

Nåja, godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

så himla roligt!! :D Grattis!! Är det fortfarande lika mycket jobb? Det verkar som att det har kommit lite nya vikarier iaf och det är ju bra så att ni inte behöver jobba ihjäl er :)

Postat av: anna

Grattis igeeen :D



Mysig hon är Izzy :D

2010-09-23 @ 12:59:30
Postat av: Linnea

Men så roligt att ni får gå på schema :) så himla skönt det måste kännas! Plugget rullar på, mycket att göra just nu men snart får jag vara ledig så jag kämpar :) igår bokade jag och brorsan en resa till Kuba, kan knappt tro att det är sant men i januari bär det av :)

2010-09-23 @ 19:57:18
URL: http://linneali.blogg.se/
Postat av: mari-ann

Vad skönt att att vet var och när du ska jobba.

Izzy är verkligen söt, måste komma om och se hon.

2010-09-23 @ 20:05:25
Postat av: Carro

Åh, grattis gumman. Äntligen, det är du sååå värd! Vi måste höras, har varit fullt upp så jag har inte hunnit ringa. Åh, så glad för dig skull och du, det var inte för bra för att vara sant! Många kramar! <3

2010-09-24 @ 00:23:38
Postat av: mamma

Jaha du Izzy ser ut som en tiger när hon busar grrr. Ta nu inte på dig kvällar. Tänk på dig själv.

2010-09-24 @ 08:53:25
Postat av: Leka

sicken sötnos ^^ de har sån otrolig energi när de är så små!! hehe

2010-09-24 @ 15:20:47
Postat av: Malin

Grattis till schemaraden! Så skönt det måste vara :) På vilken sida är det du har fått?

2010-09-25 @ 09:35:34
URL: http://t3ra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback