Helgen har flygit förbi


Älskade gullebarn!


Helgerna bara flyger iväg, som vanligt.

Imorse var vi en sväng till Arnemark och när vi åkte därifrån sa jag nånting om att det är söndag idag och Henke utbrast "Men, det är väl LÖRDAG IDAG?!?!?". Jag hörde paniken i hans röst så jag trodde att jag faktiskt hade fel. Men då tänkte jag efter och sa "nej det är faktiskt söndag idag" :P

Vi har varit på bilbingo i Måttsund idag. Karin vann 500 kr och jag var nära att vinna 20000! :P Men nära skjuter minsann ingen hare!

Har inget vettigt att skriva egentligen. Tänkte bara skriva ett litet livstecken. Kanske egentligen är bättre att vänta till dess jag HAR något vettigt att skriva... Hmm...

Henke var sjuk fredag-lördag och jag idag. Fy fan vad ont jag har i huvudet, är seg, snuvig och ont i halsen. Menmen :) Igår var jag till Simon i Luleå och hälsade på. :) Karin, Stewen, Erika & Tommy var också med. Min bättre hälft stannade hemma för att krya på sig. Vi åt middag ute på Ban Thai också, plus efterrätt. Sjukt gott var det :) Höll dock inte på att komma hem men det är en annan historia som den här historien inte kommer förtälja ;) haha

Snart är det dags för göteborg :) Sen blir det inte att resa nåt mer på ett bra tag! Måste verkligen spara pengar... Förutom när jag flyger till Sthlm lördag-söndagen i oktober där med Anna, men det är bokat sedan läääänge. Men sen då blir det resstopp fram till vi ska hälsa på Karin och Stewen i Dublin skulle jag tro.

Nu blir det snart att se film med min bättre hälft (19.30 har vi bestämt), sedan blir det sängen! Är astrött! Har faktiskt hänt lite grejer här hemma i helgen i huset också :) Snart känns det som ett riktigt hem =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var riktigt kul att ni var med idag :D och du har väl visst vettiga saker att skriva! och även när du inte har det så skriv ändå :D jag har ju nästan aldrig vettiga saker på bloggen?! :D haha. kram!!

Postat av: Linnea

allt är vettigt och roligt att läsa så fortsätt uppdatera :)

2010-09-12 @ 20:46:03
URL: http://linneali.blogg.se/
Postat av: mamma

krya på er,och helgen den går fort närman har roligt.

2010-09-13 @ 08:08:52
Postat av: emma

jag håller med karin, jag skriver då aldrig nått av intresse överhuvudtaget så fortsätt skriva:)

2010-09-14 @ 21:51:12
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback