Ett års förlovningstrippen

Nu är vi hemma i lugna Piteå igen. ;) Är ju tjejmilen idag och oj vad mycket folk det var. Jag blev ruskigt sugen på att springa den nästa år. Någon mer som är sugen? Har varit en trevlig helg. :) Har köpt två tröjor och så den där nödvändiga "koftan" som det mest var stickhål i. :P Annars har vi ätit god mat, gått omkring i stan och myst mycket. <3 Och så har jag pussat som en galning på H. Han tyckte det blev lite jobbigt till slut, jag tyckte bara jag var mysig :P Kanske berodde på att jag inte hade kissen att pussa på heller. :P Nu är vi hemma till vardagen och har börjat med att renbädda sängen och tvättat. Snälla mamma har städat så det är fint iaf. :) Till veckan står det jobb på schemat, fyra dagar iaf. :) Hoppas på att få helgen också dock. Tror jag kan ha chans att få det faktiskt, fast på backen. Hoppas verkligen det rullar på så här med jobb, skulle kännas toppen!


Henke i hans nya kofta han blev tvungen köpa ;)


Wasamuseumet besökte vi också :) (Och gröna lund också förstås). Båten var inte så mycket att se. Coolt att ha sett den som sagt, men inte så mycket mer än så.

Kommer kanske fler bilder från h:s mobil, jag tog inte så många. :) Jag hade semester från kameran. haha

Men vad säger ni (kommer skicka sms till ni som var intresserade också), scrapkväll tisdag eller torsdag?

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: anna

Vad skönt ni haft en bra helg tillsammans :)

2010-09-05 @ 21:41:47
Postat av: mamma

Fick ni gå på skeppet och titta. Kommer nog inte på scrappb kväll är hemma från jobbet dunderförkyld.

2010-09-06 @ 07:59:15
Postat av: Sofia

Vilken avdelning jobbar hon på då? :) Jag har 1,5 år kvar så prick hälften så det är egentligen inte så länge alls :) Ska ni ha scrapkvällen hos er eller för i såna fall kommer jag gärna även om jag inte ska scrapa, hehe! Kram

Postat av: emma

grattis till ett års dagen av förlovningen!

2010-09-06 @ 23:02:35
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback