Världens underbaste Mira <3

Idag har jag som många redan vet tagit semester :) Skulle egentligen ha jobbat kväll. Så ikväll tänkte vi först hitta på något med Emelie och Martin men det passar inte så bra när vi ska upp tidigt imorrn och måste packa slalomgrejerna till imorgon. Och så ska ju Erika ha idolkväll hos henne så jag tänkte fara förbi där en stund och Henke vill vara hemma. Men kan inte stanna så länge men jag saknar ju tjejerna så jag vill dit om så bara för en stund. :)

Men iaf, jag har varit barnvakt till Mira idag från nio till halvett typ. Söta unge! Men livlig är hon minsann och företagsam :) Tog lite underbara bilder på henne som ni ska få se. :) Hon hann bada, spilla ut vatten, gegga med choklad i hela ansiktet, kleta lypsyl i ansiktet och leka en hel del med Izzy. Snacka om att hon älskade katten, "kom katta, kom katta" sprang hon runt och sade hela tiden och Izzy följde lydigt efter. haha Så himla söta!





Igår var jag och Erika som jag jobbat med och simmade. :) Gick jättebra. Vi ska försöka göra det till en torsdagsvana, direkt efter jobbet så länge ingen av oss jobbar kväll. :)

Nu ska jag slå en pling till Erika som inte svarar på mitt sms ;) Och sedan se lite serie och ta det lugnt innan jag ska till byn. Kanske jag ska gå en promenad också om jag hinner :)





Kommentarer
Postat av: Erika

haha, jag vet att jag är sämst på att svara på sms... Försöker bättra mig :) nu har jag en laktosfri äppelpaj i ugnen tills ni kommer, hoppas den ska gillas :) Kram

2010-10-29 @ 17:48:33
Postat av: mamma

söt är hon lilla Mira.

2010-10-31 @ 07:42:07
Postat av: Anonym

mysig mira :)

2010-10-31 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback