Födelsedagshelgen


Blommor jag fick av Henke :)

Ja tänk vilka underbara människor jag får ha omkring mig. Tack alla inblandade för hela den här helgen, och tack alla för alla fina presenterna.

I fredags var alltså släkten här, mamma, pappa, farfar, nicklas, sandra, jonas, jenny, henkes mamma, henkes pappa, Anna-Maria plus pojkvän, Katarina plus pojkvän + pojkvännens son. Mycket trevligt. Han var så söt :) Jag var helt slut på kvällen så jag somnade till nyheterna efter idol och vaknade till precis så jag såg vem som åkte ut. haha


Katarina, Sune och Joakim? (visst hette han så) ? ;)


Anna-Maria, Yousef och Katarina


Älskade gullefarfar! <3

Lördagen började med att städa och fixa lite inför festen, fixade till soffa + bord i gillestugan så man kunde vara där. Sedan åkte vi till stan så jag kunde köpa mig min vinterjacka, äntligen, det hann bli en liten kamp om jag så säger. Jag hittade först en i stan som var PERFEKT! Men i 36 var den för stor, och i 34 fanns det bara en vit jacka. Och är det något jag har lärt mig så är det ALDRIG MER en vit jacka. ;) Så vi åkte till Sportringen och där hittade jag en annan bra jacka. Fanns i svart bara i storlek 46 eller nåt sådant, men det fanns en röd i min storlek! Henke tycker jag passar så bra i rött så det fick bli den. Testade en annan modell i svart som också passade skitbra, men då fick prislappen avgöra. ;)

Sedan blev det hem för en powernap! Jag fick sova en bra stund, det var nog välbehövligt. Sedan duscha och fixa till mig inför festen som blev mycket lyckad.  :)


Visst är vi heta;) ser ut som att jag avskyr pussen men jag skulle göra en grimas. haha


Barhäng




Karin verkar skeptisk till drinken :)


Martin som spexar ;)


Jag (klänningen fick jag av Henrik när jag fyllde år bland annat) :)


Jag & Emelie är heta också ;)




Avslutar bildregnet som kvällen slutade. Med mys i gillestugan framför brasan :)


Nu är bastun på G så vi ska basta snart! Då var det ytterligare en vecka till fredagen då. Nåja, några dagar mindre.

Karin & Stewen åker till Dublin på måndag på obestämd tid. :( Kommer sakna dem så jäkla mycket! :(

Nu ropar H att bastun är klar, bäst att skynda :)

Kommentarer
Postat av: Bojje

Vad mysigt och härligt ni verkar ha haft det :)

Postat av: Anonym

Verkar varit en lyckad kväll genom att läsa och se bilder också:)

2010-10-17 @ 11:56:36
Postat av: mamma

Va trevligt ni har. och mysigt framför brasan. Och bilderna från festen mycket fina.

2010-10-17 @ 12:31:31
Postat av: Carro

Vad fint ni har fått det och mysigt med brasan.. ;) Verkar som om födelsedagen varit toppen, synd jag inte kunde närvara... Stor kram!

2010-10-17 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback