Snö!!







Igårkväll gick jag och lade mig tidigt. Efter ett tag kommer H in och säger "jag måste bara väcka dig, det SNÖAR ute", söt som ett litet barn :) Jag gick aldrig upp för att titta, men hörde att det gjorde det, blåste ju typ mot fönstret nästan issnöflingor ju! Var snöblandat regn också hörde jag idag. För mig kan faktiskt gärna snön få komma nu! Men den brukar ju inte komma förrän i novemver, eller slutet av oktober. Med komma menar jag när den lägger sig på marken. Jag har aldrig längtat så mycket som nu efter slalomsäsongen! :D

Nu har vi varit och beställt två tårtor till min födelsedag. :) Hoppas dem är goda! :) Det blir att bjuda släkten på den och så på festen har jag tänt ut lite annat gott och blandat.

Nu ska jag lägga mig i soffan för jag är så himla trött. Sedan är det dags för min & Annas veckliga msn-dejt. ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar inte efter snön än iaf, den kan få komma i december tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback