Smurfan och banditsmurfen eller nåt ;)




Ja gud vad kul vi hade det igår :) Både jag och Henke hade superkul! Det är lätt den bästa festen på länge! Idag vaknade jag och mådde oförskämt bra, tidigt. (Det var tidigt även att klockan är ställd tillbaka en timma). Vaknade åtta halv nio nämligen. :) Har dessutom fått värsta städ-ilet så jag har dammsugit, skurat och dammtorkat vissa rum. Och toan ordentligt igen. Jag hittade nämligen en massa damm i/på badkaret efter att Mira hade rivit ner alla schampoflaskor och sådant jag har stående på badkaret. Så nu har vi ett fräscht hem :)


Kommentarer
Postat av: anna

Så det var smurfar ni skulle vara, naajs! :)

Kul att kvällen blev lyckad!

2010-10-31 @ 20:34:22
Postat av: karin

fan vad coola ni är!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback